دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ همه شرایط و ضوابط ، زمان ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون و مراحل ثبت نام نوشته شده و  همه دانش آموزای پایه ششم به هفتم و نهم به دهمی که قصد ادامه تحصیل در این مدارس رو دارن باید قبل از هر اقدامی ابتدا این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

 

 

ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان هرسال برای پذیرش دانش آموزان در پایه های هفتم و دهم به صورت هماهنگ کشوری از طریق سایت ثبت نام تیرهوشان به نشانی Azmoon.medu.ir انجام میشه . متقاضیای آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ برای ثبت نام در این آزمون باید اول دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو دریافت و مطالعه کنن .

در دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان اطلاعات مهمی مثل شرایط و قوانین ثبت نام ، مدارک لازم ، میزان هزینه ثبت نام و ... نوشته شده که دونستن اونا برای داوطلبا الزامیه . برای همین در ادامه این مقاله برای دسترسی راحت تر شما داوطلبا ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 رو قرار دادیم و جزئیات اون رو گفتیم . با ما همراه باشین .

 

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان معمولا همزمان با آغاز ثبت نام روی سایت azmoon.medu.ir قرار میگیره و داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در این آزمون هستن باید در این زمان وارد سایت ثبت نام تیزهوشان بشن تا با دانلود و مطالعه این دفترچه از شرایط و جزئیات شرکت در آزمون تیزهوشان با خبر بشن .

هنوز دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ منتشر نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام مدارس تحصیلیکو باشن تا به محض انتشار دفترچه تیزهوشان 1400 مطع بشن . 

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 لینک دانلود در جدول زیر فعال میشه .

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه مد نظر کلیک کنید .
دفترچه ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم
دفترچه ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان

 

 

 

شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

از شرایط عمومی ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱​ می تونیم به داشتن تابعیت ایرانی اشاره کنیم ، که البته دانش آموزان غیر ایرانی نیز می تونن با شرایط خاص تو این آزمون ثبت نام و شرکت کنن . اما شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان برای هر یک از پایه های ششم ابتدایی و نهم به دهم متفاوته که در ادامه توضیح دادیم .

  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 :
  1.  اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه ششم ابتدایی
  2. کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس در نوبت دوم پایه پنجم و ششم ابتدایی 
  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :
  1. اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم
  2. داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه هشتم

 شرایط پذیرش دوقلوها در آزمون تیزهوشان :

در صورت شرکت همزمان دو دانش آموز دوقلو ( همجنس یا غیرهمجنس ) و قبولی یکی از اونا ، قل دیگه تنها درصورت کسب حداقل 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده تو یکی از انتخاب هاش می تونه مازاد بر ظرفیت ثبت نام کنه . این قانون هم برای داوطلبای تیزهوشان ششم ابتدایی و هم نهم به دهم صدق می کنه .

در ادامه بخوانید : هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا ابهامی در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 داشتین می تونن از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا برای شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم شرط معدل وجود داره ؟ 

✔️ بله ، یکی از شرایط شرکت تو آزمون تیزهوشان نهم به دهم داشتن معدل کل سالانه 19 در پایه نهمه که بقیه شرایط به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام ازمون تیزهوشان نهم به دهم تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو سایت آموزش و پرورش سمپاد انجام میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان رو باید از چه سایتی دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه رو باید از سایت آموزش و پرورش تیزهوشان دانلود کنین که به محض انتشار لینک دانلودش رو تو این مقاله میذاریم .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان





:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: